Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
0004098_mcvities-digestive-nibbles-milk-chocolate-80g_550.png

HISS goda. Smakar digestive med lite choklad så chokladen tar inte över. Finns i flera varianter men jag har bara testat den här
 
363145_principal.jpg

Provade för första gången precis och det verkar faktiskt som att jag hittat en ansiktsmask som inte känns som att jag hällt syra i ansiktet.. Dock känner jag mig inte hemskt återfuktad, men jag funderar på om det eventuellt kan vara så att jag var lite snål vid applikation eller om det krävs ett par användningar!
 
HISS på OLWs linschips med smak av ramslök och gräddfil:
linschips_ramslokgraddfil.png

Mycket godare än Estrellas variant, de här är verkligen frasiga som riktiga chips (jag tycker Estrellas är för hårda). De ska finnas som Sourcream&onion också men den har jag inte sett i någon affär.

Men åh avundsjuk :cool: har letat överallt sedan jag såg att de skulle lanseras. Igår såg jag av en slump att de fanns på circle K hos mig men bara sourcream. Vill ha de med ramslök ju!:arghh:
Följer förresten ett konto på insta som lägger upp allt som är nytt i butik (eller kommer snart). Älskar det :D
 
Men åh avundsjuk :cool: har letat överallt sedan jag såg att de skulle lanseras. Igår såg jag av en slump att de fanns på circle K hos mig men bara sourcream. Vill ha de med ramslök ju!:arghh:
Följer förresten ett konto på insta som lägger upp allt som är nytt i butik (eller kommer snart). Älskar det :D
Åh, det här kontot måste jag följa känner jag! Har du lust att PM:a? :)
 
Men åh avundsjuk :cool: har letat överallt sedan jag såg att de skulle lanseras. Igår såg jag av en slump att de fanns på circle K hos mig men bara sourcream. Vill ha de med ramslök ju!:arghh:
Följer förresten ett konto på insta som lägger upp allt som är nytt i butik (eller kommer snart). Älskar det :D

Åh vad heter det kontot? Låter lite kul ju!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
62 771
Senast: Marita73
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 600
Senast: Blyger
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 026
Senast: Queen
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 364

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp