Ta en taxi!Uuuh! Finns på ETT ställe i hela stan, och det är typ 3,5 km från mig...
Vet inte om det är värt att gå 7 km för glass...
Så DISS på det!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta en taxi!Uuuh! Finns på ETT ställe i hela stan, och det är typ 3,5 km från mig...
Vet inte om det är värt att gå 7 km för glass...
Så DISS på det!![]()
Stor HISS till Allerums skotsk cheddar! Supersmarrig
![]()
Åh jag sneglade länge på den i affären igår men slutade med att jag köpte en annan ost. Fegis!
Nu får jag vänta tills den är slut innan jag köper denna. Cheddar i alla former![]()
Lite tveksam HISS:
![]()
Saknar verkligen goda veganska alternativ till färskost så denna var en välkommen nyhet. Hade en förhoppning att den skulle vara lite godare bara som den är, den är ok men inte mer. Smaksatt (örtsalt och bjäst) var den jättegod och den kommer nog bli toppen i matlagning. Dessutom ska det komma smaksatta varianter, hoppas på nån god där.
Minus: palmolja.
Åh jag sneglade länge på den i affären igår men slutade med att jag köpte en annan ost. Fegis!
Nu får jag vänta tills den är slut innan jag köper denna. Cheddar i alla former![]()
Jag gillar inte Tofuttis, använder den bara i mat och så om det behövs men aldrig bara som den är. Tycker den här hade en liiiten bismak men då åt jag bara den, tror den funkar jättebra till avokadoröra. Ja, kul med nytt och framför allt är det så dåligt utbud av just "färskost" och Tofuttis är som sagt snordyr dessutom.Jag har en burk av den här i kylen som jag inte hunnit testa än! Gillar iofs den där jättedyra platta burken från Tofutti så jag hoppas på ett mer ekonomiskt alternativ i denna. Brukar mest använda cream cheese till avocadoröra på mackan så om den inte har nån märklig bismak borde det gå bra. Kul att det kommer lite nytt tycker jag!
Åh varför gör du så jag blir sugen på micropopcorn när jag inte har några hemmaHar faktiskt inte provat smaken än men mikropopcorn gjorda med ekologisk palmolja kan inte bli annat än HISS!
![]()
Har faktiskt inte provat smaken än men mikropopcorn gjorda med ekologisk palmolja kan inte bli annat än HISS!
![]()
Jaaa vilken bra nyhet! Finns det smörsmak också?![]()