Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 267
Status
Stängd för vidare inlägg.
11375783_540092792804992_748245046_n.jpg

Behöver väl inte ens motivera den här. HISS! :d

Friggs ekologiska majskakor får en jätteHISS av både dottern och mig! :up::up::up: Goda som de är till kaffet som lite mellis, ännu godare med lite salt smör och en skiva salami till kvällsfika :d Att de är ekologiska och bara innehåller 16 kcal/kaka gör ju inte saken sämre ;)
majs.png

Lindahls kommer ju med massa nya smaker på kvarg utan socker. Älskart! De 2 jag testat hittills:

lindahls-kvarg-graddkola-250g-400x297.png

HISS! Supergod!

lindahls-kvarg-banan-valnot-250g-400x297.png

DISS, inte alls god.

I kylen väntar kaffesmak. Den borde vara god.
lindahls-kvarg-lattemacchiato-250g-400x297.png

Har ni provat denna då? -Energidryckssmak! :D
lindahls-kvarg-energidrycksmak-250g-400x297.png

Jag var högst skeptisk men den var fullt ätbar -kanske inte HISS-värd, men ätbar.
Dock får Lindahls en egen HISS då vaniljkvargen utan tillsatt socker nu finns i stor burk :up:

Att handla på tom mage är sällan bra, eller som trött och törstig efter en lång arbetsdag. Nåja fick syn på denhära och tänkte aaah ingefära är gott och jag är törstig nomnom.
Meeen när jag kom hem såg jag att det stod koffein på den wtf det ville jag ju inte ha, smakade på den och det var som att hångla upp ett ostädat kemilabb som någon gång för länge,länge sedan städats med ingefärsrengöringsmedel.

DISS! akta er för denna

75cl_pf_bravo_boost_lemonad_ingefara.jpg

Jag är en nyfiken individ och eftersom Willys överraskande nog hade fått in de nya B&J-smakerna så köpte jag just alla tre smakerna :p

12105823_10154202884566102_1765860532220071858_n.jpg

Har under kvällen provat den översta byttan. Den får en HISS men är inte en ny favorit. Den smakar lite pepparkake-aktigt vilket får sin förklaring i den svenska smakbeskrivningen på baksidan (kakan och core-tjohejset beskrivs som kryddig). Den engelska caramelised känns inte helt riktig.

dom där kulorna från lindt med vit choklad och jordgubb:d:d:d, har inte ätit nått så kopiöst gott på länge. hiss flera gånger om. annars är ju creme brylé (hur det nu stavas) och vit choklad med vit mousse storfavoriter men jordgubben tog dom med flera hästlängder.

Friggs ekologiska majskakor får en jätteHISS av både dottern och mig! :up::up::up: Goda som de är till kaffet som lite mellis, ännu godare med lite salt smör och en skiva salami till kvällsfika :d Att de är ekologiska och bara innehåller 16 kcal/kaka gör ju inte saken sämre ;)
majs.png
Tänkte vara lite lat och fråga om du kan kolla om dom är glutenfria?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 244
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 979
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 378
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 389
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka