Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 680
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hissdiss till Svartsjön! Hiss för att den är tillräckligt ok/spännande för att jag ska vilja titta (trots att jag har så svårt för Filip Berg...) men fetdiss för att den är så jävla läskig. :D

Mvh HARIG tjej

Hissdiss till Svartsjön! Hiss för att den är tillräckligt ok/spännande för att jag ska vilja titta (trots att jag har så svårt för Filip Berg...) men fetdiss för att den är så jävla läskig. :D

Mvh HARIG tjej
Jag såg halva första avsnittet, men sen vågade jag inte se mer :nailbiting::D. Men jag klarar inte av skräck heller. Min tv kallade den thriller... men jag skulle vilja säga väldigt läskig thriller i såg fall. ;)

Testade Lindahls kvarg med chokladbollssmak och den får absolut godkänt! Inte en megahiss, men i alla fall en hiss :) Eftersmaken i munnen är som jag smällt i mig minst en av den äkta varan.

lindahls-kvarg-cocochoko-chokladbollssmak-400x219.png
Åh vad god den var! Smakade vit choklad också och det var ingen höjdare.. men den här :d

http://touch.metro.se/nyheter/sa-mycket-socker-innehaller-din-kvarg/EVHoeu!16fw3B504l7o/

Varför äter alla kvarg?
Är det för proteinet skull, många sorters kvarg innehåller en hög kcal?
Det är rimligtvis individuellt men ja, protein är en anledning.
Jag upplever att de flesta verkar käka de sockerfria alternativen. Ffa Lindahls är ju jättevanligt och jag är så sjukt avis på folk som kan äta deras sockerfria varianter som finns i så sjukt många goda smaker. Själv skiter jag fullständigt i socker då jag inte klarar av de sockerfria och käkar kvarg för att det är gott och lätt att få i mig även om jag inte är hungrig för stunden. Jag har annars skitsvårt att äta ofta nog pga krånglande hungerskänslor och kvarg är ett sätt att få i mig frukost eller ett mellanmål som jag annars hade hoppat över.
Kvargen jag äter innehåller 180 kcal/portion, tycker det är helt okej. Det är mer kalorier än så i de sockerfria proteinshaker jag gärna dricker annars.

Det är rimligtvis individuellt men ja, protein är en anledning.
Jag upplever att de flesta verkar käka de sockerfria alternativen. Ffa Lindahls är ju jättevanligt och jag är så sjukt avis på folk som kan äta deras sockerfria varianter som finns i så sjukt många goda smaker. Själv skiter jag fullständigt i socker då jag inte klarar av de sockerfria och käkar kvarg för att det är gott och lätt att få i mig även om jag inte är hungrig för stunden. Jag har annars skitsvårt att äta ofta nog pga krånglande hungerskänslor och kvarg är ett sätt att få i mig frukost eller ett mellanmål som jag annars hade hoppat över.
Kvargen jag äter innehåller 180 kcal/portion, tycker det är helt okej. Det är mer kalorier än så i de sockerfria proteinshaker jag gärna dricker annars.
Okey, du tycker det är gott och det innehåller färre kcal än i annat du annars skulle äta :)

http://touch.metro.se/nyheter/sa-mycket-socker-innehaller-din-kvarg/EVHoeu!16fw3B504l7o/

Varför äter alla kvarg?
Är det för proteinet skull, många sorters kvarg innehåller en hög kcal?
Det är gott, mer mättande än yoghurt och just drickkvarg är jättelätt att svepa i sig i farten för såna som jag som har svårt att komma ihåg att äta. Men jag äter alltid de sockerfria (inte för att jag bryr mig direkt) och upplever ingen av de som sura?
Roligt hur du pratar om socker i kvarg och sen länkar till B&J glass. :p

Det är gott, mer mättande än yoghurt och just drickkvarg är jättelätt att svepa i sig i farten för såna som jag som har svårt att komma ihåg att äta. Men jag äter alltid de sockerfria (inte för att jag bryr mig direkt) och upplever ingen av de som sura?
Roligt hur du pratar om socker i kvarg och sen länkar till B&J glass. :p
Sant :)
Men alla veeet att B&J är onyttigt.
Jag trodde dom som åt kvarg, inbillade sig att det va nyttigt :p på nåt sätt?

Svårt att tro att någon tror de sockerbomberna är nyttiga, verkar som många äter dem som efterrätter? Det beror å andra sidan vad man äter dem istället för. ;)
Kvarg säljs väl lite med budskapet att dom är nyttiga med mycket protein:confused: Kvarg säljs ju inte som glass eller sega råttor.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 277
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 020
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 385
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 578

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka