Skogaholm. Gillar de mest för konsistensen. De är så fluffiga så man kan klämma ihop dom till små bollar. Eh ja, konstigt kanske. Gillar inte för kompaktaVilka är det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skogaholm. Gillar de mest för konsistensen. De är så fluffiga så man kan klämma ihop dom till små bollar. Eh ja, konstigt kanske. Gillar inte för kompaktaVilka är det?
Skogaholm. Gillar de mest för konsistensen. De är så fluffiga så man kan klämma ihop dom till små bollar. Eh ja, konstigt kanske. Gillar inte för kompakta
DISS DISS DISS
![]()
Fruktansvärt äckligt, väldigt plastig konsistens och fullproppat med E - ämnen..
Har testat alla 4 sorterna och alla går fort ner ^_^Igår köpte jag en chokladkaka efter provsmakning på City Gross och vad den var god!
![]()
Inte en smula finns kvar, fullkomligt livsfarlig. HISS, HISS, HISS!
![]()
![]()
![]()
DISS DISS DISS
![]()
Fruktansvärt äckligt, väldigt plastig konsistens och fullproppat med E - ämnen..
Du som tipsade om Bjäre Chips salt och vinäger... DAMN YOU!
HISS![]()
Jag hittade inga bjärechips på min ica. Fick nöja mig med kettle där vinägern knappt märktes..Du som tipsade om Bjäre Chips salt och vinäger... DAMN YOU!
HISS![]()
VAR hittar jag dessa? Älskar vinägersmak!På chipstemat vill jag HISSA Bjärechips med vinägersmak. Jag, som inte ens gillar chips i vanliga fall, föll hårt i farstun. Så. Jäkla. Goda!
@Monimaker - lika jättesalt som förra året, eller vågar man köpa i år tro?
![]()
Alltså, så mycket hiss!![]()