Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 678
Status
Stängd för vidare inlägg.
DISS DISS DISS

7761_parsons_vego_skivor_paprika_100g_ovan_v1.jpg

Fruktansvärt äckligt, väldigt plastig konsistens och fullproppat med E - ämnen..

Alltså idag har jag ätit något så galet att jag bara måste skriva och hissa det i den här tråden, trots att produkten kan bli svår att få tag på i Sverige:

SaurProd.png

Surkål. Med kokosyoghurt. Det var min äventyrliga chef som köpte in och jag riktigt bävade för att smaka då jag inte gillar varken surkål eller kokos. Men hör och häpna - det var faktiskt riktigt gott! Jag har dock fortfarande inte riktigt kommit över vilken knäpp kombination det är...

Nu har jag testat mig igenom tre av Fazers nya chokladkakor
Copenhagen (hallon och lakrits, vit choklad) får en svag hiss. Lakritsen smakar typ inget utan är mer som små krispiga kulor som färgar av sig. Men resten är osedvanligt gott för att vara vit choklad.

London (mjölkchoklad med salt karamell) får också en hiss. Lite menlös i smaken, men god det den smakar.

New york (mörkare choklad med smak av iskaffe och mudcake) får en diss. Jag upplevde den som sträv i smak/konsistens så det liksom växte i munnen. Inte heller är jag ett stort fan av iskaffe, vilket var den dominerande smaken, så förutsättningarna var väl inte optimala.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 276
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 020
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 385
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 529

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka