Jag är besviken! Kunde varit gott men jag tyckte att den var "mjölig"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är den från Ica? För i så fall har vi den oxå och håller med den är jätte bra!!Den här vill jag ge en ordentlig HISS:
![]()
Bildstorleken är alldeles för liten för det är en suverän panna![]()
Är det något riktigt chili-sting? Jag brukar bli besviken för det är ofta knappt kännbart att det är chili i.
Är den från Ica? För i så fall har vi den oxå och håller med den är jätte bra!!
Jag tyckte inte att de smakade mycket alls, mer än angenämt och gott. Hade nog aldrig ens gissat det var chili i smaksättningen om jag inte hade vetat.
(min syster tyckte däremot att de smakade jättemycket)
Samma här, vi köpte oxå när det var rabatt fast för ett år sedan och den är fortfarande lika bra! Supernöjd!!Japp, ICA Selection. De hade rabatt och jag har behövt en traktörpanna länge så jag slog till. Särbon tyckte också den så bra ut så han köpte en med![]()
Åt du den rumsvarm? Tyckte nämligen det var mousse- konsistens med havregryn i. Väldigt god.
Jag är besviken! Kunde varit gott men jag tyckte att den var "mjölig"![]()
Åt du den rumsvarm? Tyckte nämligen det var mousse- konsistens med havregryn i. Väldigt god.![]()
Nej. Tyvärr.Ja den var rumsvarmblir den bättre i kylen?
Ok, då hoppar jag. Står det chili på påsen vill jag att det märks, som de här:
![]()
HISS!
Äääälskar dom där!!!
Ha ha ha! Den Häagen-Dazs smaken är ju den godaste glassen som någonsin gjortsJa jag är nog mer inne på ditt spår. Den smakade ungefär som sånadär Gevalia Marabou snabb-cappuccino. De är okej, men tre skedar av glassen blev som att dricka typ tre såna muggar och det var inte behagligt. Dessutom kan B&J verkligen inte göra god choklad. Fantastiska brownies (de i Empower Mint är to die for) men de där "godisbitarna" är inte goda.
När vi ändå är inne på glass måste jag passa på att ge en jätteledsen diss till
![]()
Första skedarna var som att äta glass-Rollo (ni vet, kolagodisen). Gott! Men efter en stund blev det bara konstigt.
Efteråt kändes det som att jag käkat ett smörpaket.
Nä, tyvärr får jag nog inse att Cinnamon Buns är den enda pint-glassen som är värd priset.![]()
Och jag tyckte Loka Crush ananas var en klar besvikelse medan Fanta Pink Grape var en trevligt god överraskningJag provar mig igenom drickor och vill HISSA följande;
LOKA crusch - Ananas
Festis Rabarber Lime
Schweppes Mojito
Sen önskar jag att jag kunde hissa nya fanta med smak av grape, men eftersom det är med sötningsmedel är det en DISS eftersom det typ bara smakar just sötningsmedel![]()
Nej. Tyvärr.
Hade hoppats på att du åt den kylskåpskall och hade något att se fram emot om du ville testa den igen.
Jo jag har förstått att folk tycker det och det var därför jag köpte den. Det var ju jättegott ett litet tag. Men både jag och sambon mådde illa efteråt och det kändes verkligen som att ha svalt ett smörpaket. Inget bra betyg. Supertråkigt för jag älskar salt kola.Ha ha ha! Den Häagen-Dazs smaken är ju den godaste glassen som någonsin gjorts![]()
Dock, när det gäller chips ska jag göra en SUPERDUNDERMEGAHISS på Estrellas västkustchips med vitlök, gräslök och chili. Vrålgoda!
![]()
Älskar Olws dipp Ramslök
Måste köpa hem chipsen ni tipsar om här uppe och testa också!