Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 389
Status
Stängd för vidare inlägg.
Japp, god men i sötaste laget för min del.. men gillar du glasspinnen så är jag ganska säker på att du kommer gilla den! :)
Oh boy :d då ska jag köpa den. Har gått och spanat länge. Köpte lådan med minimagnum vit. Där hade dom blandat in almond med vit choklad. En jättehiss :love: var lite tveksam till kombon först men oron var obefogad

• Gilla
Reactions: WS6
McD har vintersmaker på latte just nu och jag har hunnit testa två av dem.
Vanilla - Lagom söt och riktigt god för att vara maskingjort och inte baristagjord :up: Och pingvinmuggen då! :love:
23439632_10155998548010712_393243425_n.jpg

Salted caramel - för söt. Typ mest caramel och knappt nåt salt tyvärr. :down: Nästan lika söt rävmugg :love:
23635629_10156026376975712_1925526152_n.jpg

Nästa fredag får jag testa Mocha :D

tomteluvor_350x380.png

Hiss, inget sensationellt men de var goda. Är ju lite förtjust i formen också

one-sweet-world-detail.png

Oh lord vad gott! Hiss chokladbitarna är lite överflödiga och marshmallowsen kunde märkas tydligare, men det är så gott ändå. Riktig salt karamell!

Hiss! I ordning efter den godast :p Hallon är rätt söt, nästan lite sötsliskig, men jag gillar ändå den bäst. Apelsinchoklad är nästan som romerska bågar i smaken och choklad mint är nästan som after eight, dock känns den lite träligare att äta. Dom andra två känns luftigare i konsistensen. Men dessa är helt klart bästa proteinbars jag ätit.

Protein-bar-hallon-2-copy.png
Protein-bar-chokladapelsin-2-copy.png
Protein-bar-chokladmint-2-copy.png

Sry, men det blev en mega bild.. Den är inte god, men inte heller direkt äcklig.. :D
Om någon vill veta..
Apelsinchoklad
nocco-gold-2.jpg

Sry, men det blev en mega bild.. Den är inte god, men inte heller direkt äcklig.. :D
Om någon vill veta..
Apelsinchoklad
nocco-gold-2.jpg

Men ellerhur? Tyckte att den var helt okej, men inte god? Och inte äcklig? Jäkligt oklar smak. Typ blandning mellan redbull och apelsin? :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 246
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 991
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 378
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 425
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Dalmatiner