Hitta delade filer på datorn

KisseNova

Trådstartare
Med den nya msn messenger så kan man ju dlea filer med varandra. I detta fallet som jag är ute efter så är det bilder. Vart kan jag hitta det på datorn om personen är offline. Eller måste hon vara online för att jag ska kunna se bilderna???

Sv: Hitta delade filer på datorn

jag tror att hon måste vara online, men spara ner bilderna på din egna dator nästa gång hon är det så har du ju dem sen :)

När du är online, så öppna filen med det gula brevet med två gubbar framför(:D bra förklaring), bredvid mailen. Då kommer det upp mappar med vem alla du har delade filer. Om de är tomma så har personerna tagit bort bilderna därifrån! De andra behöver inte vara online för att filerna ska synas!

Nej hon behöver inte vara online för att du ska se- om alla har skickats över. Om du går in på Mina dokument finns det en mapp som heter Mina delade mappar :)

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
997
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
983
IT & mobiler Försöker hitta information om hur man utan att blockera en person kan ställa in så att man inte får några notiser från den människan...
Svar
3
· Visningar
515
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
316

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Uppdateringstråd 31
  • kattförsäkring

Hästrelaterat

Tillbaka