Bukefalos 28 år!

Hitta på i Skåne?

Taz

Trådstartare
Hej!

Skulle behöva er hjälp =)

Jag ska ge min bästa vän en födelsedagspresent genom en upplevelse en dag, en Lördag ska det bli.

Frågan är vad man kan hitta på i Skåne vid denna tiden?

Jag tänkte frukost någonstans och Lunch/middag men däremellan vill jag att vi ska hitta på något men vad?

Ridit på turridning och varit på spa har vi gjort.

Tacksam för förslag :banana:
 
Vilken härlig present! Har du kollat här? http://guide.visitskane.com/sv/se-och-gora

Det finns ju en del att välja på. :)

Kulturintresserad - Dunkers kulturhus i Helsingborg ev med en tur till Helsingör/rundtur på Kronborgs slott?
Natur-och friluftsmänniska -Paddla kanot på Rönneå? Vandra med alpackor i Hässleholm? Cykla på Ven?
Äventyrligt lagd, någorlunda atletisk och INTE höjdrädd - Upzone i till exempel Hembygdsparken, Ängelholm. (kanske lite för dyrt dock)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 773
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 531
Senast: Hermelin
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 426
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 435

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldhamster ungar

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp