Jag är grinig över att hemorten inte kör HittaUt i år. Har tagit kontroller på några andra orter när jag haft ärenden, men ingen regelrätt HittaUtFlykt. ( :confused:)

Funderar dock på att ta en helg eller nåt sånt med fokus på bara HittaUt, har ni tips på någon extra bra ort? Södra Sverige i första hand.
 
Här är det som vanligt och kontrollerna är inne i centrum, i villaområden nära centrum eller stationen och en drös inne bland lägenheten.
 
Jag är grinig över att hemorten inte kör HittaUt i år. Har tagit kontroller på några andra orter när jag haft ärenden, men ingen regelrätt HittaUtFlykt. ( :confused:)

Funderar dock på att ta en helg eller nåt sånt med fokus på bara HittaUt, har ni tips på någon extra bra ort? Södra Sverige i första hand.

Jag Hittade Ut i Göteborgs skärgård i fjol, på Öckerö kommun. Vet inte hur det ser ut i år, men skulle lätt kunna tänka mig en weekend där med att ta kontroller på öarna igen!
 
Jag såg nu att de har utökat i stan sedan förra året. Finns nu i tre områden, vilket är perfekt.
 
Hur många kontroller har ni hittat som består av TRE bokstäver?

IMG_9692.jpeg
 
I fjol var det fyra ställen som hade adventskontroller, i år är det bara två. Alingsås och Varberg har fallit bort, medan Strängnäs och Katrineholm fortsätter sin tradition. Den senare portionerar ut en kontroll om da'n fram till julafton, medan Strängnäs kör hela kalendern i klump.

Annars summerar jag året som att jag har tagit väldigt, väldigt många kontroller.
 
Jag tog 2 kontroller i år trots att jag tänkte ha det som sommaraktivitet med barnen men det glömdes av
 
I fjol var det fyra ställen som hade adventskontroller, i år är det bara två. Alingsås och Varberg har fallit bort, medan Strängnäs och Katrineholm fortsätter sin tradition. Den senare portionerar ut en kontroll om da'n fram till julafton, medan Strängnäs kör hela kalendern i klump.

Annars summerar jag året som att jag har tagit väldigt, väldigt många kontroller.
Jag tog nr 1 i katne idag...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp