Hjääääääääääälp!

sanviella

Trådstartare
Hittade en sadel till salu på internet, dock så passar den inte min häst men det såg sjukt skön ut och var riktigt snygg. Verkar vara prisvärd eftersom den såldes för 3500 helt ny med lapparna kvar.

Det är en dressyrsadel som heter Premiere Cerenova, problemet är nu att jag inte kan hitta sadeln någon annanstans, har letat runt överallt på internet.

Någon som vet mer om denna sadeln, och var jag kan hitta den? Tacksam för snabbt svar :p

Sv: Hjääääääääääälp!

säljs i Tjeckien. Kollade du verkligen överallt på internet? En enkel googlesökning:

tryck på tredje bilden och wooops, så hamnar du på återförsäljarens hemsida.
http://www.google.se/search?hl=sv&q...&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi

Har dock svårt att se hur den sadeln ska kunna passa på en "normal" häst, såg bilderna på tradera och mer takformad sadel har jag aldrig sett.

Edit: Nypriset ligger på 6.700:- Svenska.

Senast ändrad:
Sv: Hjääääääääääälp!

Hm, måste ha missat. Kollade dessutom inte på bilder utan länkar.

Den ser ju grymt takformad ut, är inte Teknas dressyrmodeller också rätt takformade?

Har funderat på en Globus Clic, vet du någon om den sadeln? Eller kanske kan tipsa om någon annan. :angel:

Liknande trådar

Utrustning Snart blir det körhäst av henne istället... Jag är i sadeldjungeln igen. Fröken är inte så himla knepig att hitta nåt som ligger bra... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
11 009
Senast: Alexandra_W
·
Gnägg Nu kära vänner har jag råkat ut för ett problem som känns både fånigt och ytligt, nästan pinsamt til och med. Men jag bjuder på det och... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
17 722
Senast: BornAgain
·
Utrustning Vet att det någonstans funnits en tråd med folk som har små ponnyer (kat A-B) som lagt upp kort och tipsat om utrustning och sånt...
Svar
19
· Visningar
4 004
Senast: Barrel
·
Utrustning Jag har av och till drömt om en Star Trekk Espaniola, sedan 2008. Min briljanta plan var att köpa en sådan under nästa vår, men nu...
Svar
5
· Visningar
1 552
Senast: Equidaem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka