Hjälp! Bukefalist!!

LindgrenV

Trådstartare
Någon som befinner sig i Stockholm under morgondagen och typ har tid över att knata in på Make Up Stores huvudkontor åt mig? :angel: De har utförsäljning på klänningar från typ visning och liknande. Sista dagen i morgon. And I need some :nailbiting: Men jag jobbar så kommer inte ifrån :cry:
 
Någon som befinner sig i Stockholm under morgondagen och typ har tid över att knata in på Make Up Stores huvudkontor åt mig? :angel: De har utförsäljning på klänningar från typ visning och liknande. Sista dagen i morgon. And I need some :nailbiting: Men jag jobbar så kommer inte ifrån :cry:
När öppnar de? Jag bor typ 500 m därifrån och skulle nog kunna fixa om du vet vad du vill ha?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Inte mitt riktiga konto för jag vill vara anonym om detta så om nån kommer på vem jag är håll det gärna för er själva tack! Jag...
Svar
8
· Visningar
2 564
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 573
Senast: LaMagia
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 798
Senast: shia
·
Äldre Jag vet inte om det bara är mina hjärnspöken eller om jag borde ta händelsen på allvar, så ni får gärna hjälpa mig att reflektera. Igår...
2
Svar
30
· Visningar
4 694
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp