hjälp hjälp. !! hemsida...

höstmåne

Trådstartare
jag göra min första hemsida..har skrivit lite i notepad och har förstår att jag ska spara det och sedan öppna det i internetläsaren.
men var ska jag spara det för att kunna öppna det i internet sen ? :confused: :o
 
Det är bara att döpa dom till namn.html så öppnas dom i explorer eller vad du nu har.

Men sen för att lägga upp dom på internet så att andra kan se måste du ha ett ftp-program
 
jag har sparat dom med det. men jag kan fortfarnade se alla <html> och <head> och sånt. men det kanske är meningen?
hur ska jag göra med ftp-programmet då?
 
Du måste öppna dokumentet i din webläsare, inte i notepad.
Det är bara att leta upp filen där du sparat den och dubbelklicka på den så ska den öppnas i webläsaren. Om du fortfarande bara ser koderna så är något fel med dem.
 
Har du laddat ned programmet?
I sådant fall är det bara att fylla i de hemsidekontouppgifter som behövs och sedan dubbelklicka på de filer du vill föra över.
 

Liknande trådar

IT & mobiler När jag trycker på FB-appen på min IPhone får jag bara upp den här bilden som brukar komma först innan Facebook öppnas. Men inget mer...
Svar
8
· Visningar
573
Senast: tuaphua
·
Mat Är det nån som har lyckats med att öppna förpackningen upp och ner🤔. Det står " tryck här" på var sin sida och sen ska man tydligen...
Svar
0
· Visningar
303
Senast: Smoothi
·
Kläder & Bli fin Vet finns många här inne som bra hitta kläder. Så nu ber jag er om hjälp! Jag blev av med en favorit tröja tidigare idag, dock beställt...
Svar
10
· Visningar
844
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 216
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Ridskoleryttare
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp