HJÄLP jag är ARG

Askvind

Trådstartare
Och jag kan inte vråla, för jag bor i ett samhälle och klockan är natt. Vad gör jag? Hur får ni ut er ilska? Jag är bara allmänt arg och vresig.. Jag vill smälla dörrar, vråla och allmänt bete mig som en 2 åring. Men nu är jag vuxen och det är natt så vad gör jag? Jag har redan tryckt i mig två glassar, den ena föll på golvet så det byggde ju bara på min ilska. Och nä jag vill inte prata om det, blir arg av tanken haha. Hjälp
 
Och jag kan inte vråla, för jag bor i ett samhälle och klockan är natt. Vad gör jag? Hur får ni ut er ilska? Jag är bara allmänt arg och vresig.. Jag vill smälla dörrar, vråla och allmänt bete mig som en 2 åring. Men nu är jag vuxen och det är natt så vad gör jag? Jag har redan tryckt i mig två glassar, den ena föll på golvet så det byggde ju bara på min ilska. Och nä jag vill inte prata om det, blir arg av tanken haha. Hjälp
Skrik i kudden?
 
Och jag kan inte vråla, för jag bor i ett samhälle och klockan är natt. Vad gör jag? Hur får ni ut er ilska? Jag är bara allmänt arg och vresig.. Jag vill smälla dörrar, vråla och allmänt bete mig som en 2 åring. Men nu är jag vuxen och det är natt så vad gör jag? Jag har redan tryckt i mig två glassar, den ena föll på golvet så det byggde ju bara på min ilska. Och nä jag vill inte prata om det, blir arg av tanken haha. Hjälp

Metal på hög volym (det finns ju hörlurar men var rädd om hörseln). Det funkar oftast för mig.

Jag brukar hålla humöret i schack när jag jobbar (för jag har ett jävla humör) men det har hänt att jag stått och vrålat i borrkärnsförrådet samt dragit in måttband och handskar i väggen där :angel: Mycket tillfredsställande och inget eller ingen går ju sönder av det... :sneaky:
 
Jag brukar klippa några papper i småbitar. Tycker det hjälper för att få ut den värsta frustrationen.
Eller att faktiskt skriva ner på ett papper varför man är arg.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 713
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 152
Senast: Ridinglady
·
Övr. Hund Flatte/labbe blandning på 4,5 år. Vi har inte kastrerat tidigare pga att han inte visar några tecken på ilska mot andra hanar och...
Svar
17
· Visningar
1 810
Senast: Rugge
·
Övr. Katt Hejsan! Jag har en katt som beter sig väldigt konstigt på kvällarna och nätterna. Merida är en 2 årig ragdoll som bott hos mig hela...
Svar
8
· Visningar
2 293

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp