Bukefalos 28 år!

Hjälp jag är ny! Har en fråga!

A

allisjonsson

Det här är nog fel tråd att skriva i men hitta ingen lämplig.


Jo det står ett namn typ under användarnamnet, typ kvalgare (tror jag) och springare har jag sett också.

Är ny här men är det någon nivå eller nåt?:confused:

Tack för hjälp! //Allis
 
Sv: Hjälp jag är ny! Har en fråga!

Kravlare menar du? :) Det är olika namn beroende på hur många inlägg man har.
 
Sv: Hjälp jag är ny! Har en fråga!

Tack för svaren! :)
 
Sv: Hjälp jag är ny! Har en fråga!

Jag är också ny här och jag tycker det är svårt att hitta rätt bland alla trådar.
Har jag läst något som jag vill gå tillbaka till så hittar jag inte tillbaka.
 
Sv: Hjälp jag är ny! Har en fråga!

Jag är också ny här och jag tycker det är svårt att hitta rätt bland alla trådar.
Har jag läst något som jag vill gå tillbaka till så hittar jag inte tillbaka.

När du kommit in o tråden så står det i menyn precis ovanför rubriken "Trådverktyg". Tryck på den och sedan på " PRemunera på den här tråden".

Där kan du sedan välja om du vill ha mail när någon skriver eller inte. Vill du inte ha mail så hittar du trådarna under "kontrollpanelen". Där visas de så fort någgon har kommenterat den tråden.

Har ingen kommenterat men du vill läsa den ändå eller själv skriva ett inlägg så går du in på "kontrollpanelen" och i menyn till vänster trycker du på "lista premunationer" Och då hittar du alla trådar du premunerar på där :)

Såg själv att jag har skrivit över 8000 inlägg!!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 299
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har en tid funderat på att starta en "dagbokstråd" här. Inspirationen att göra det kommer till stor del från min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 436
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 560
Senast: karl_h
·
Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 219
Senast: Smoothi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp