Hjälp! Katten satte sig på tangentbordet och.....

Lena Furberg

Trådstartare
Katten (Sonic Sockerfot) satte sig på tangentbordet medan jag kollade lite på fb, han satte sig längst ner till vänster - och hela sidan krympte och krympte och nu är all text så liten att den inte går att läsa. Vad gjorde han?? Det hjälper inte att stänga ner och starta om, fb är PYTTELITET! Hur ska jag få tillbaka den i normal storlek?? (Eller ... kanske jag inte ska det...? Katten kanske visste bättre...)
 
Katten (Sonic Sockerfot) satte sig på tangentbordet medan jag kollade lite på fb, han satte sig längst ner till vänster - och hela sidan krympte och krympte och nu är all text så liten att den inte går att läsa. Vad gjorde han?? Det hjälper inte att stänga ner och starta om, fb är PYTTELITET! Hur ska jag få tillbaka den i normal storlek?? (Eller ... kanske jag inte ska det...? Katten kanske visste bättre...)
Förlåt, men:
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
:o
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 168
Senast: __sofia__
·
Katthälsa Ja, hur mycket mat får era katter/dag. Proportionerna torrisar/blötmat/barf. Är de i normalt hull, under eller överviktiga. Megara som...
2
Svar
24
· Visningar
2 626
Senast: Strict
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 370
Senast: zarmino
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
3 720
Senast: Kaching
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Sojasås + katter
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp