Hjälp med gardiner

Miiikaela_

Trådstartare
Vi har i hela lägenheten "oregelbundna fönster", dvs olika storlek. I köket etc går det att lösa på ett okej sätt med gardiner men vardagsrummet. Jag vet varken vilken typ av gardin som jag tycker gör sig bäst eller hur jag skall placera dom? Fönstret är ganska stort 3-3,5 m brett.

Så min fråga, vilken typ av gardin och hur hade du placerat dem?

2ztm346.jpg
 
Varför inte en vajer från ena sidan av rummet till den andra och sedan hänger du långa raka gardiner från den. Det gör ju inget om gardin hänger utanför fönstret :)
 
Varför inte en vajer från ena sidan av rummet till den andra och sedan hänger du långa raka gardiner från den. Det gör ju inget om gardin hänger utanför fönstret :)

Precis vad jag behöver, nytänkande! Skall absolut klura på det. Tack :)
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 001
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 060
Senast: Jeps
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 162
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 966
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp