Hjälp med hästförsäkringen

L

lacomte

Hej då försöker jag här då jag skrev på fel forum förut :o
Jag skall hyra en häst i ett år och troligen köpa han men kan man byta hästförsäkringen på han eller måste jag ha samma tills jag har köpt han?

Och kan man ha hästförsäkringen på hemförsäkringen eller måste man ha olika för de?
Jag är inte så duktig på det don när man kommer till. Försäkringen skäms för det men efter som det va så länge sens nu har jag glömt av det.

Och vad har ni för en försäkringen på era häst/ar och vad betalar ni för eran försäkring?
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Jag köpte min 11 åriga valack för drygt ett år sedan ! Nu ett år senare upptäcktes efter att jag tyckt han kännts knackig en lös...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 806
Senast: WBanna
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 671
Senast: Lhas
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 762
Senast: Mia_R
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 944

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp