Hjälp!mig hitta en dressyrsadel till min arab.

Sv: Hjälp!mig hitta en dressyrsadel till min arab.

Enl grossisten ska dom sluta sälja Knights, då är det Lippo som kommer i stället, som också (enl grossisten) ska ha rak bom.

Fast jag tycker nog att Lippo ser mer svängda ut än Knights. Pessoa från samma fabrik är dock rakare, även fast jag tror att alla dessa sadlar är byggda på samma? bom - men olika form på bossor och olika material.
 
Sv: Hjälp!mig hitta en dressyrsadel till min arab.

Fast jag tycker nog att Lippo ser mer svängda ut än Knights. Pessoa från samma fabrik är dock rakare, även fast jag tror att alla dessa sadlar är byggda på samma? bom - men olika form på bossor och olika material.

Mycket möjligt, jag har inte själv klämt på dom. Jag sa till grossisten att jag letade Knights sadel X och dom rekommenderade Lippo sadel Y "till rak rygg".

Fast det finns förstås raka ryggar och raka ryggar...O_o

Tror att du har rätt om Pessoa...tror att Knights/Pessoa har samma inbördes relation som Wintec/Bates.
 

Liknande trådar

Dressyr Hej på er! Har förr lagt in diverse sadeltrådar ang min arab och håller på att bli tokig för det finns i nuläget baske mig inget som...
Svar
13
· Visningar
1 878
Senast: -moa-
·
Utrustning Nu har jag haft Ingdams ute.... Och den enda hoppsadeln han tyckte skulle bli riktigt bra var Passier Comet II... 19000 nästan. :eek...
16 17 18
Svar
346
· Visningar
23 181

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp