Bukefalos 28 år!

Hjälp mig hitta JRT uppfödare norrut!

Z

Zink

Jag är på jakt efter en lågställd & släthårig JRT tik. Men har ännu ej hittat nån uppfödare norrut.
Bor ju i Gällivare å vill gärna ha möjlighet att åka å kika på föräldrar å valpar.

Tacksam för alla svar!
 
Sv: Hjälp mig hitta JRT uppfödare norrut!

jadu, den mest norrut jag vet är i Bjärtrå här hemma :p Men du kommer väl härifrån?? :) Vet inte hur långt det är emellan men det är väl en bit :p

Men är du sugen på att kika på deras hemsida så är det bara att gå in på Kenneln :)

De är väl inte de bästa på att uppdatera sin sida men UNDERBARA människor!! så dessa rekomenderar jag starkt
 
Senast ändrad:
Sv: Hjälp mig hitta JRT uppfödare norrut!

Menar du Sun Streams, eller va de heter?
Jo jag är jätte sugen på en liten därifrån och vet attd e inte är de bästa på att uppdatera deras hemsida *mutter*, å helst av allt skulle ja ju velat ha en efter Scooby då ja känt den hunden i många många år... men de ska tydligen inte använda honom nå mer enligt Scoobys ägare :(

Har du nå nummer till dem? Jag såg att de planerar valpar i sommar mellan MAya å Dennis :)

Thanks
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 650
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 460
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 375
Senast: geting
·
Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
831
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp