Hjälp mig hitta lampan!

Wysiwyg

Trådstartare
78DB894E-384A-45E1-A73E-430E6A4E72C0.png


Jag har blivit besatt av denna lampa! Tyvärr redan såld. :( Har försökt googla men inte hittat något liknande. Finns den lampan eller liknande lampor att köpa någonstans?
 
Visa bifogad fil 117755

Jag har blivit besatt av denna lampa! Tyvärr redan såld. :( Har försökt googla men inte hittat något liknande. Finns den lampan eller liknande lampor att köpa någonstans?

Lampfoten heter B160. Vad gäller skärmen så finns det olika till foten, bland annat en spånskärm och en glasskärm. Vad gäller tygskärmen med den formen på bilden så har jag bara har sett originalskärmen i vitt, så den på din bild kan vara omklädd.

Vill du ha något liknande så kan du köpa en liknande lampfot och köpa en lampskärm eller lampskärmställning som du klär i passande i tyg.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag förstörde en kupol till min lampa när jag sparade Radar på den. Kan man köpa nya kupoler någonstans eller måste jag kassera hela lampan?
Svar
2
· Visningar
283
Senast: warg
·
Fritid Jag försöker besvara en fråga om skörden år 1823. Enligt frågeställningen kan snittvärdet ligga på mellan 1 och 5, och år 1823 blev...
Svar
8
· Visningar
444
Senast: MiaMia
·
Kläder & Bli fin Om det ens är ett känt märke. Jag har en kavaj jag en gång i tiden köpt second hand som det står "Rapps dam" på. Jag hittar ingenting om...
Svar
6
· Visningar
682
Senast: Ramona
·
Kultur Jag försöker komma på namnet på en amerikansk skådespelare, men det kommer inte fram. Han var mest aktiv skulle gissa 90-talet...
Svar
3
· Visningar
505
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp