Bukefalos 28 år!

Hjälp mig komma på vad dom heter!!!!

Åhhh hörde hästarna ihop med Thelwell?? Jag minns fuxen med grönklädd ryttare...

Tänk om man hade fått ha kvar såna saker, jag älskar dom där ponnyerna!!!

/Lavinia, som faktiskt älskar de flesta ponnyerna :-)
 
Jag har också stallet, budade hem det på Tradera (för lite för mycket pengar) här om året, det var ju så gulligt :D
 
Åh, såna där hade jag och lekte med som liten. Tror tom jag hade två stall :o för jag var så tokig i dom. Och många dubletter :D
Finns garanterat kvar nånstans i mammas källarförråd.

Fick nån extra hoppbana i form av en väska har jag för mig. Hindren var inte alls lika fina inuti som på bilden, men minns att mamma hjälpte mig att köpa färg och måla.

Jag och en kompis hade alltid med oss de där stallen när vi var hemma och lekte hos varandra.

Älskar Thelwells hästar (och hundar) och undra på att jag gillade de där leksakerna då.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 842
Senast: Gunnar
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 429
Senast: manda
·
Övr. Hund Jag har borstat och borstat i snart 14 år. Provat massor av olika borstar och kammar och det enda som hjälper helt är att borsta först...
2
Svar
23
· Visningar
1 014
Senast: Lillefrun
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
856
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp