Bukefalos 28 år!

Hjälp mig ! Reser sig !

Sv: Hjälp mig ! Reser sig !

du gör helt rätt i att kolla upp honom. Bättre än gång för mycket än en gång för lite. Du ska även sätta din egen säkerhet i första hand. Rid inte hästen mera förän veterinären kollat honom. Tömkör istället eller gå promenader.

Åk in på klinik, att ta ut veterinär till stallet är bara slöseri med pengar. de kan inte göra något mer än att klämma lite och skicka er vidare till klinik med röntgen och annan utrustning.

Lycka till och var rädd om dig!
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
2 848
Senast: Sel
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 651
Senast: Juli0a
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag är det min födelse dag. Det känns bara helt sjukt. Jag kommer fort farande håg när jag skulle fylla 15 och jag var in lagd på bup...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 864
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 174

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp