Hjälp! Mina hästar äter ombunkar!

Då får väl jag vara tråkig och säga att det är nog inte så solklart (att man skulle känna en näringsbrist och veta "instinktivt" vad man lider brist på alltså). Var har du hört det?
Jag har i alla fall omedvetet dragit mig till saker jag haft brist på. Har nog hört det från nån äldre kommer dock inte ihåg vem:)
 
Jag har i alla fall omedvetet dragit mig till saker jag haft brist på. Har nog hört det från nån äldre kommer dock inte ihåg vem:)
Då skulle jag ha sug på lever, blodkorv och annat som innehåller mycket järn, det har jag inte det minsta sug efter🤢
Inte känner jag sug efter blutsaften.
 

Liknande trådar

Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 395
Senast: Twihard
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
978
Senast: Roheryn
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
772
Senast: Ketrawzc
·
Hästvård Hejsan, Min häst tror jag har sträckt sig men behöver lite rådgivning. Hon stog i en väldigt isig hage (vi har spärrat av den delen när...
2
Svar
20
· Visningar
1 395
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Betyg idrott högstadiet
  • Vad gör vi? Del CXCVIII
  • Vad är detta?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp