Hjälp, ryttare tävlar utan träns och bett.

Fenestra

Trådstartare
Hej på er bukefalister!

Tänkte höra om ni kan hjälpa mig. Jag minns nämligen att jag sett både bilder och film på en internationell ryttare, minns alltså inte ursprungsland, som hoppade sin häst i antingen ngn form av reprimand eller halsrem. Vet att detta kallades ngt speciellt men minns inte vad. Jag har googlat men finner honom inte men tanken slog mig att ni här ute kanske minns?
Det var inte den typen av bett och tygel som Luciana D ridit en på utan lite grövre rep.. Blir så störd när jag inte hittar igen det.. Så är det ngn av er som vet vem det kan vara? Inte ngn hobbyryttare alltså utan den gick större tävlingar på detta. Asch repgrimma skulle det stå :)
 
Hej på er bukefalister!

Tänkte höra om ni kan hjälpa mig. Jag minns nämligen att jag sett både bilder och film på en internationell ryttare, minns alltså inte ursprungsland, som hoppade sin häst i antingen ngn form av reprimand eller halsrem. Vet att detta kallades ngt speciellt men minns inte vad. Jag har googlat men finner honom inte men tanken slog mig att ni här ute kanske minns?
Det var inte den typen av bett och tygel som Luciana D ridit en på utan lite grövre rep.. Blir så störd när jag inte hittar igen det.. Så är det ngn av er som vet vem det kan vara? Inte ngn hobbyryttare alltså utan den gick större tävlingar på detta. Asch repgrimma skulle det stå :)
Kanske Luca Moneta?
Luca_Maria_Moneta_pa_en_av_sina_hastar_tror_den_hette_Neptune_De_var_iaf_pa_Falsterbo_och_det_enda.jpg
 

Liknande trådar

Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
7 510
Senast: As_Vegas
·
Utrustning Trodde vi hade hittat ett iaf hyfsat bra bett ur 3-åringens synvinkel men i helgen tröttnade jag, igen. Jag vet att det tar tid och jag...
Svar
9
· Visningar
1 328

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp