hjälp! termoridbyxor och jacka!

L

lill_flesky

Har letat ihjäl mig efter ropings jacka och thermoridbyxor (padock) men hittar inga i min storlek eller färg (blå eller svart) tänkte beställa på lillhästen men där va blå slut. Någon som vet där de säljer roping på internet? Vill gärna veta om det finns några bra alternativ, dock så kan jag inte betala mer än 1100:-
 
jag har vart där hundra ggr nu (nåja, nästan iaf) och de har aldrig min storlek, dvs small, i rätt färg, och de sa att de skulle få in efter jul, men det har dom inte fått :(
 
Granngården säljer för 629kr för jacka, byxor vet jag inte vad dom kostar...
 
jag vet att de gör det. Jag har varit där som jag har skrivit i tidigare inlägg, men de hade inte min storlke och färg.
 
synd att du bor så himla långt bort, jag vet ett ställe som jämt har ens storlek på kläder i rätt färg men det ligger i valbo och heter valbo ridsport. dom har även supperbra kvalitet på sina ridkläder och så länge jag har haft deras saker, jag va 12 när jag köpte schaps å ridbyxer håller än trots att jag är 20 år så håller dom fortfarande (fast ridbyxerna passar desavärre inte längre)
 
hade du bott i närheten av ullared hade rekomenderat dig att åka dit då dom har snarlika thermoställ som det du vill ha fast det heter något annat och är betydligt billigare ca.400 för hela sättet.
 
En av hästaffärerna i Bredden, Upplands Väsby har dessa set, vet dock inte hur dom har med storlekar/färg. Det ligger ju inte allför långt från dig...
 
har dom hästaffärer där? det visste jag inte :) måste inspekteras
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vet finns många här inne som bra hitta kläder. Så nu ber jag er om hjälp! Jag blev av med en favorit tröja tidigare idag, dock beställt...
Svar
10
· Visningar
851
Senast: Enya
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 903
Senast: lundsbo
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 724
Senast: Lhas
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 262

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp