C

coscos

först vill jag tacka för svaren ang tråden "hur gör man en hemsida" Men nu behöver jag tipps och råd.
Jag har en hemsida redan som snart skall uppdateras, nu är det ju så att det är inte jag som gör den. Jag kommer lägga upp smycken på den men jag gör mycket smycken och kommer inte ha "råd" att uppdatera sidan lika offta som nya smycken kommer till... Då tänkte jag första att jag skulle göra en egen hemsida som jag skulle länka till från den andra sidan men kom på att det var aningens krångligt för en som inte kan datorer... :crazy: + att jag tror inte det kommer bli som jag vill.

egentligen vill jag bara ha en sida där jag kan lägga upp bilder med lite text till... Finns det någon sådan?

OBS. detta är absolut ingen annons utan en fråga!
(som kannske är aningens svammlig)
 
Sv: hjälp

PM:a mig och beskriv hur du vill att sidan ska se ut så kan jag försöka hjälpa dig, om du vill.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 928
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 908
Senast: Hedinn
·
Träning När ni är sådana som inte hoppar frivilligt som jag men ändå vill lära min unghäst det. Hade ni då lagt ut annons när tiden är kommen om...
Svar
14
· Visningar
1 486
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 253
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp