C

coscos

först vill jag tacka för svaren ang tråden "hur gör man en hemsida" Men nu behöver jag tipps och råd.
Jag har en hemsida redan som snart skall uppdateras, nu är det ju så att det är inte jag som gör den. Jag kommer lägga upp smycken på den men jag gör mycket smycken och kommer inte ha "råd" att uppdatera sidan lika offta som nya smycken kommer till... Då tänkte jag första att jag skulle göra en egen hemsida som jag skulle länka till från den andra sidan men kom på att det var aningens krångligt för en som inte kan datorer... :crazy: + att jag tror inte det kommer bli som jag vill.

egentligen vill jag bara ha en sida där jag kan lägga upp bilder med lite text till... Finns det någon sådan?

OBS. detta är absolut ingen annons utan en fråga!
(som kannske är aningens svammlig)
 
Sv: hjälp

PM:a mig och beskriv hur du vill att sidan ska se ut så kan jag försöka hjälpa dig, om du vill.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
306
Senast: Myrten
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 362
Senast: Madalitso
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 957
Senast: Barbabelle
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 817
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp