Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
llecarud skrev:Men, är det rätt att skattebetalarnas pengar ska gå till behandling utav sådana som ramlat av och fått hjärnskador bara för att denna var dum nog att inte använda hjälm!
är det rätt att skattebetalarnas pengar går till de som har fått lungcancer pga rökning då?llecarud skrev:Men, är det rätt att skattebetalarnas pengar ska gå till behandling utav sådana som ramlat av och fått hjärnskador bara för att denna var dum nog att inte använda hjälm!
Montéryttare skrev:Jo..å jag har betalat skatt! Som nån skrev här... tänk på alla RÖKARE.. borde isåfall bli totalt rök o snus förbud först då det skördar enooormt mycket liv, lidande, kostnader...
Och Nej, jag rider oftast inte med hjälm... *duckar för alla extreeema fanatiker*
Centaur skrev:nej, förbjud rökning!!!!!![]()
Det är ju så sant som det är sagt!!rocki skrev:Detta handlade om att ha hjälm på huvudet och inte rökning...Tack
Jaa, man får väl det...Ha haPrinceFair skrev:upp till 18 år det kanske ok, men är man över 18 har man faktiskt rätt att bestämma själv över sitt liv.....så vill man vara puckad ska man få vara det
rocki skrev:Då vore det ju kanske smartare att införa körkort för att få rida, om man är så oförståndig.....
Du får göra som du vill för mig, inga problem, jag bry mig inte på det viset....men en vacker dag kanske du ångra dina ord....synd tuffing...Montéryttare skrev:Införa körkort? Jag har körkort meninte hjälm![]()
rocki skrev:Du får göra som du vill för mig, men en vacker dag kanske då få ångra dina ord....synd tuffing...![]()
rocki skrev:Du får göra som du vill för mig, men en vacker dag kanske då få ångra dina ord....synd tuffing...![]()
Montéryttare skrev:16 aktiva år, med 3 alvarliga olyckor... Jag vet vad jag pysslar medHar hjälmenatt tacka för livet!
Skämt åt side, du var rolig och underhållande att diskutera med...Montéryttare skrev:16 aktiva år, med 3 alvarliga olyckor... Jag vet vad jag pysslar medHar hjälmenatt tacka för livet!
rocki skrev:Skämt åt side, du var rolig och underhållande att diskutera med...![]()
Många tro det, men Benjamin är en nordsvensk (hingst) men tyvärr är han bara 1,49 hög, blev ej godkänd, synd ......Montéryttare skrev:Hehe... Ja du med! Snygg bild du har, är det en Friserhäst?