Hjälp! Boots xxl....

Sv: Hjälp! Boots xxl....

Om du har någon affär i närheten som tar hem sprengers grejor så är deras gummi boots extremt stora, blev för stora till min häst som i vanliga fall har xl i sina boots. Är också i superkvalite och så mjuka i gummit att man slapp skavsår som annars är så lätt att få av gummiboots.

Mvh
Camilla

Jag har boots från Globus till min häst med skostorlek 4. Dom är i neopren med galon ovanpå och har inte skavt trots flitig användning. Billiga är de också. :)

Det är de bootsen jag har, i str xl, tycker att de är väldigt bra. Tyvärr så blir de för små bak, fram passar utmärkt. Det är så synd att de inte finns i xxl.

Det var någon på körning för ett tag sedan som behövde boots till sin jytsk häst. Hon fick då tipset att köpa på hööks dom som man kan byta färger på. Man liksom plockar ihop dom i dom färgerna man vill ha. Dom skall visst passa stora kusar.

åke skrev:
Det var någon på körning för ett tag sedan som behövde boots till sin jytsk häst. Hon fick då tipset att köpa på hööks dom som man kan byta färger på. Man liksom plockar ihop dom i dom färgerna man vill ha. Dom skall visst passa stora kusar.
Klapperboots är det va?

Klapperboots är det du menar, men som jag skrev tidigare fick han skav av dem.

Ok. Har ingen aning om vad dom heter men ni har säkert rätt. Jag har ju inget sådant på min kuse.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 518
Senast: Ceta
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 380
Senast: Görel
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 300
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 261
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025