HJÄLP! Charles Owen Showhat

Ickiz

Trådstartare
Fasen jag har precis tittat ut en hjälm som jag vill ha - charles owen showhat, men i affären sa dom att dom slutat att tillverkas!!!:eek: :eek:

Är det någon som vet någon som säljer sådana??? Hemsida eller något??!?!?!? Fasen jag tycker att den är skit snygg eftersom jag har så smalt ansikte och plus att det är läderremmar på, tänker absolut inte ha en "hopphjälm" när man rider dressyr...........:cry:
Why???!!??

Sv: HJÄLP! Charles Owen Showhat

Jag har precis för mig att dom hade slutat tillverkas för att dom inte uppfyllde säkerhetskraven... Försök inte köpa en hjälm som inte uppfyller säkerhetskraven är mitt råd...

Charles Owen Showhat slutade tillverkas för några år sedan så den går absolut inte att få tag på såvidare det inte är på t.ex. Tradera (såg en där men rekomenderar inte att köpa ridhjälm beg.)

Men Charles Owen SHOWHAT är INTE med läderremmar på, då är det showjumpern du tänker på. Men ingen av modellerna tillverkas tyvärr längre. Finns en modell, utan läderremmar som heter Charles Owen Rider 2000 den är väldigt lik showhaten, sök på forumet så hittar du en bra bild på modellen.

Liknande trådar

G
Utrustning snart ska jag äntligen få köpa en egen JW hjälm :love: men jag kan ändå inte få bort min nojja i mitt huvud, och om jag har fattat det...
Svar
3
· Visningar
839
Senast: Sorbe
·
L
Hästmänniskan Varning för lång text, jag hoppas verkligen att nån orkar läsa och kan peppa mig till det ena eller det andra... :cry: Jag har nu... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 273
Senast: longwaydown
·
Z
Utrustning Har lite beslutsangest over vilken modell som ar snyggast, och hade behovt lite rad. Undrar aven om storlekarna ar dessamma mellan...
Svar
2
· Visningar
1 073
Senast: Sorbe
·
Utrustning Jag sitter och funderar så här på kvällskvisten och blir inte klok :eek: Jag behöver hjälp, även om det inte är akut. Jag behöver...
Svar
16
· Visningar
1 389
Senast: Jate Volim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Bästa ögoncreme
  • Tjockistråden 4

Hund, Katt, Andra Djur