Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag håller på o väljer mellan en fautras Jms el provan.
Finns det någon som varit i samma sits o vad valde du och varför??
Jag har bara tänkt att åka med en häst därför tänkte jag att jms (sto med föl vagn som är 1,30m bred invändigt utan mellanvägg) är ett bra alternativ men vet inte om man någongång vill lasta 2 hästar och då ska jag ju ta provan( som är en tvåhästars med mellanvägg och 1,63m bred invändigt). Eller det kanske är bra med det extra utrymmet bredvid hästen i en provan där man kan lägga lite grejer fast o andra sidan får hon bättre plats i en jms o står bättre. Kan ju välja till sadelkammare o ha grejerna där istället, ahh jag blir galen vet inte vilken jag ska välja.....
Hej!
Har en två hästars Fautras (sadelkammare). Är jättenöjd med den efter fem år.
Man måste ha e-körkort för att lasta två hästar (stora), har man inte det kan det ju vara onödigt.. Jag tycker det är smidigt då jag kan slänga på B-ponnyn eller två "små" hästar..
Men det kan alltid vara bra att ha.
Svår fråga.....du får välja efter vad du ska ha den till.
Lycka till (en riktigt bra transport)
Är jättejättenöjd med släpet
Men vilket du än väljer kommer du att bli nöjd, provan är åxå ett jättebra släp (som jag gärna skulle ha om vi hade en större bil + e-kort)