HjÄlp fort!

SoffiProppi

Trådstartare
Behöver hjälp fort som f**n!!! Vad är den korrekta översättningen till "copy/print paper"!? Alltså, ja, jag fattar ungefär, men om någon säger att jag ska ta fram copy/print paper, vad ska jag ta fram!?!?!? Provade med vanligt vitt papper men nej, det funkade inte. Det är något annat!! HJÄLP!

Sv: HjÄlp fort!

Det är inte fråga om att du har utskriften ställt i något annat format än A4?

Kan förklara situationen. Jag måste göra ett tryck på en t-shirt tills imorgon. Har skrivit ut trycket på tryckpapper och föjt instruktionerna. Jag om så långt att jag tog strykjärnet och fick över trycket på t-shirten och tog bort "skyddspappret". Sen stod det "The image will now be on the garment and have a gloss finish. Do not leave it like that!

FIX the image by covering it with a white sheet of copy/print paper and iron over it evently for 10 seconds. Peel the paper immediately while hot."

Jag följde allt men pappret fastnade bara. Så nu är t-shirten förstörd. Då använde jag ett vanligt A4:a papper.

Du ska nog kanske använda fotopapper eller så.. jag har ingen aning men det måste ju ska vara något papper som klibbar.

Men jag tycker att det borde stå då. Eller att de skickas med. Man har ju inte aldrig de. Dock upptäckte jag att jag hade ånga på, det fick man tydligen inte :D Så jag har gjort ett försök till. Får se hur det går denna gång :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
346
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 299
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
457
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 141
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S