HjÄlp HjÄlp Mig Snabbt!!!!!!

valentine

Trådstartare
Om det står i proppen till en tävling att anmälningstiden utgår den 6 Mars... kan jag då inte anmäla mig idag utan att jag klassifieras som efteranmäld!!!!!! Jag änmäldemig nyss till en ådan tävling oh då stod det attj ag var efteranmäld... vägar betala dubbelavgift:mad:

Sv: HjÄlp HjÄlp Mig Snabbt!!!!!!

Om den utgår idag, ser jag det som att det är sista dagen. Ring klubben och fråga!

Har ringt assor ingen som svarar!! Hade ni betalat in som vanligt eller ?

Idag klockan 18.00 går anmälningstiden ut.

Nytt för i år är att klubben kan stänga för anmälningar tidigare om man har begränsat antalet starter, men det ska i sånna fall anges i proppen. Dessutom borde de ju inte ta emot efteranmälningar då.

Ring till klubben och hör efter, det har nog bara blivit något fel.

Betala som vanligt.
OM det inte står tex. 18.00 bär du anmäler dig(internet)så brukar det vara kl.23.00 ..
Men jag är nästan säker på att du inte blir efteranmäld.
Lycka till på tävlingen :)

Fast det kanske är så att avgiften måste vara betald 6/3? Då är du ju för sent ute...

Ja precis, de flesta kräver att man betalat i tid för att inte räknas som e-anmäld.

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag... 2
Svar
34
· Visningar
5 395
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få... 2
Svar
21
· Visningar
4 246
Senast: __sofia__
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 895
Kropp & Själ Kan någon hjälpa mig att tänka för jag har tappat hjärncellerna! Bakgrund: Lång sjukskrivning pga utmattning efter dement mamma och...
Svar
6
· Visningar
1 554
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • Bästa länet för häst?