Hjälp! "Keyhole DRM Application har slutat fungera" vad menas?!

Aliche

Trådstartare
Hjälp hjälp hjälp! Jag har laddat hem ett spel men när jag ska börja spela och klickar på ikonen så står det bara "Keyhole DRM Application har slutat fungera" och sen händer inget mer. Jag har prövat att söka i datorn men inget kommer upp och nu vet jag inget mer! Så nån snälla hjälp mig få spelet att funka, jag är sjuk och har galet långtråkigt!!

Sv: Hjälp! "Keyhole DRM Application har slutat fungera" vad menas?!

En snabb googling säger att lösningen är att avinstallera Direkt X och Shockwave och sedan installera om dom pånytt.

Sv: Hjälp! "Keyhole DRM Application har slutat fungera" vad menas?!

Och detta har jag gjort :) Det vill ändå inte! Så himla skumt för det har aldrig sagt så innan när jag laddat ner spel från den här sidan! Help.....

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 729
Senast: Happimess
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
181
· Visningar
23 182
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 680
Senast: Ceta
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka