hjälp körning

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare windy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 666
W

windy

Jag tänkte köpa en vagn till shettisarna. Är det bäst att köpa en rockard? Kan man köpa en som kan passa både shettisarna som är 1.05 och russet som är 1.27? Vad för vagn är säkrast att köra med? Vissa säger att man inte alls ska köra med bröstsele även om man bara kör sällan och med en lätt vagn, vad tycker ni andra?

Sv: hjälp körning

En ponnyrockard lagom lång för russet bör funka på shettisen också. Passande sele är väl självklart? Billiga ordentliga bröstselar finns på equilex.se Om du vill veta mer om de olika selarna sök på körforumet.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 020
Senast: Mli
·
Småbarn Vi har en Bugaboo Donkey Duo som sjunger på sista refrängen, och det är dags att skrota den. Jag har tittat på Thules cykelvagnar. När... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 852
Senast: Seaside
·
Hur viktigt är det för er att utbilda er häst själv? Jag har alltid ridit och kört in mina hästar själv och har fått till mina hästar... 2
Svar
22
· Visningar
1 424
Senast: animalasia
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 446

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka