hjälp med att välja equiline dressyrschabrak

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare gted
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 424
G

gted

Jag ska köpa ett dressyrschabrak från equiline i marinblått o jag vet inte om jag ska välja octagon eller det med raka rutor. Jag behöver också hjälp att välja passpoaler/kantband. schabraket ska vara så klassiskt, dressyrigt som möjligt. men jag vill inte välja det vanliga med raka rutor om det blir tråkigt eller omodernt snart.

Sv: hjälp med att välja equiline dressyrschabrak

Jag skulle tagit Octagon med t ex. Ljusblå och marin passpoil, eller silver. ;)

varför hade du valt octagon?

jag har ett vinrött octagon med guldfläta och sen vinrött kantband, tycker det blev väldigt stilrent, guld och marin är ju supersnyggt också.

0704234.jpg

så här såg det ut när jag fick det

Tycker de är snyggare än de vanliga med raka rutor, samt ngt tjockare

För att det är snyggare! ;)

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 457
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
666
Senast: Honey07
·
Foder & Strö Hej😊! Behöver hjälp att välja hösilage till mina två ganska lättfödda d-ponnyer🙏 Behöver ett silage med hyfsat lågt socker så det är...
Svar
5
· Visningar
630
Senast: Elo
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
724
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka