P
pangcake
hallå alla bukare. jag måste bara vända mig någonstans o fråga om det finns någon vänlig varelse som vill hjälpa mig lite?!
har laddat ner dc++ nu efter att ha luskat ut att en kompis laddar ner filmer därifrån... men jag vet inte riktigt hur allt fungerar alltså
jag har fått till med att lägga upp några mappar för sharing o så, o kopplat mig till en hub. och sen, that´s it? har försökt o söka på några saker, men inget dyker upp!
ska man koppla upp sig till alla hubbar för o hitta det man söker? o hur vet man vilka hubbar som är "bra", som har mycket att dela ut?
jag är väl ovanligt dum ibland ja.. :smirk:
sen en fråga till, kan man inte råka ut för virus o massa sånt nu när IP-adresserna visas? lr är det inget farligt? kan INGET om sånt där.. o hur funkar det när man har brandvägg, kan den stoppa, o hur gör man då, utan att få massa skit på datorn..?

har laddat ner dc++ nu efter att ha luskat ut att en kompis laddar ner filmer därifrån... men jag vet inte riktigt hur allt fungerar alltså
sen en fråga till, kan man inte råka ut för virus o massa sånt nu när IP-adresserna visas? lr är det inget farligt? kan INGET om sånt där.. o hur funkar det när man har brandvägg, kan den stoppa, o hur gör man då, utan att få massa skit på datorn..?