Hjälp med pikeurs färger!

Primula

Trådstartare
Hej! Jag har beslutsångest angående vilken färg jag ska köpa på mina nya pikeur-ridbyxor! Jag funderar på att gå ifrån min trygga linje med att alltid köpa beigea och bruna saker och pröva blått :) Har hittat ett par duvblå till bra pris men jag har inte sett färgen på någon produktbild, är det någon som äger ett par duvblå eller om ni vet någon sida där man kan få se alla olika färger de har? Jag har googlat men utan några större resultat:( Vet inte heller vad färgen kallas på engelska men det kanske är någon här som vet?

Hoppas någon kan hjälpa mig med mitt triviala "problem" ;)

Sv: Hjälp med pikeurs färger!

Jag kanske inte är mycket till hjälp, jag köper bara byxor som matchar hästen och schabraken dvs..

Svart
Marinblått
Olivgrönt

Men duvblått låter fint! :laugh:

Men onödigt?

Primula - Googla på Pikeur duvblå så får du upp några träffar, t.ex. Charlies har bra bilder på färgen.

Åh tack så mycket för hjälpen:) Nu vet jag hur de ska matchas haha:D

Liknande trådar

Utrustning Jag ska köpa ett par Pikeur ridbyxor. Cindy blir det nog. Men jag har svårt att välja färg! Kanske beställer från nätet, och där kan man... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
13 923
Senast: Tiili
·
Utrustning Jag ska äntligen satsa på ett par Pikeur ridbyxor. Hoppas de ska hänga med lääänge! Jag är den typen som mest använder ett par ridbyxor...
Svar
8
· Visningar
962
Senast: Bison
·
H
Utrustning Jag ska införskaffa mig en ny hjälm, kavaj och ridbyxor och behöver hjälp med vilken färg jag ska väjla. Har bestämt mig för att köpa...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: hannie
·
C
Övr. Katt Hej, Kommer inom månaderna att skaffa en katt, för att vara mer precis en ragdoll, helst av färgen bicolour blå eller brun. Detta är...
Svar
12
· Visningar
2 864
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka