Matchningsfråga

Mjuff

Trådstartare
Jag ska äntligen satsa på ett par Pikeur ridbyxor. Hoppas de ska hänga med lääänge! Jag är den typen som mest använder ett par ridbyxor, därför vill jag välja noga vad det gäller färgen.

Min häst är mörk, nästan svart. Svart läder till honom. I shabrak har jag allt möjligt, men han passar extra bra i ljusblå toner.
Jag har mörkbruna ridskor och bruna Dy´on shortshaps. Har även tänkt att köpa svarta Tretorn advanced. Har en marinblå Kingsland jacka.

Till ridbyxorna då... Jag var först inne på schamm/mud. Men nu är jag mer inne på ljusgrått eller beige/valnöt. Vill inte ha för mörka.
Har även hittat ett par Candela i jeansblått som är asläckra, men det kanske blir för blått med dem?

Ja det var dagens i-landsproblem... :D Hoppas någon orkar hjälpa mig med mina våndor. :o

Sv: Matchningsfråga

Schlamm såklart.
Fast jag tycker nog du ska byta ut dina bruna skor o chaps, fy fy o blanda svart o brunt ;)

Men jag frågade här en annan gång och fick godkänt att blanda så! ;)
Det är väl ändå okej att ha kläder i brunt fast hästen har svart läder?!

Antrazit(stavning?) eller mud tycker jag.
Håller med Bison, inte blanda svart och brunt.

Det är väl ändå okej att ha kläder i brunt fast hästen har svart läder?!

Inte om du frågar mig:D Dock är det ju en smakfråga!
Men å andra sidan, jag håller mig rätt stenhårt till rött,svart och vitt! kan slinka in lite grönt ibland...

Ja ja, se förbi det där med svart och brunt nu då. ;)
Tänk bort det och se framför er mina kommande SVARTA Tretorn Advanced ridstövlar... :love:

... och kom med förslag på färg på ridbyxorna. :D

Grått passar ju till det mesta. Antar att du tycker svart är tråkigt annars är det ju den ultimata matchnings färgen. Passar till allt. Men en mörkbrun ton går oxå ihop med det mesta.

Liknande trådar

Utrustning Har äntligen fått min lön nu och ska köpa ett par nya ridbyxor, ett par Pikeur i modellen Lugana hade jag tänkt. Jag har redan ett par...
Svar
4
· Visningar
906
Senast: Centaur
·
Utrustning Kan nån hjälpa mig lite...:angel: Ska köpa ett par nya ridbyxor och tänkte att jag för en gångs skull ska fundera ut vilken färg som...
Svar
4
· Visningar
895
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II
  • Oseriös avel 2023