Färgerna på Pikeurs ridbyxor

Sv: Färgerna på Pikeurs ridbyxor

haha rätt åt dig :p slipper jag bli allt för avundsjuk :D
*Salinero på shopping humör men med en för dålig ekonomi*

Skulle idag bara prova ett par Pikeur Candela men vad hände om inte att jag åkte till stallet i dem :eek: stackars plånbok men oj så grymt sköna de är :love: (älskar lite högre midja som Lascara och Candela ännu lite högre). Så det råkade bli ett impulsköp bara för att jag inte kunde få av mig dem (för då hade jag bara ångrat mig senare). :rofl:

Din rackare! :devil:
Tyckte du skrev och hånade mig alldeles nyss och nu köper du egna??? ;)

*Asg!*
Jag föll för dem, det var ju bara meningen att jag skulle prova dem, inte köpa dem. Kunde dock inte motstå köpbegäret när de väl satt på. :cry:

De är Oliv/bruna i tyget och mörkbruna i skoningen. Affären hade inte jeansmodellen hemma i min storlek så jag provade inte ens dem trots att de fanns i min storlek fast långa ben.

Senast ändrad:

Får väl ta en bild någon dag då jag orkar, om jag nu gör det. :p
Min beskrivning var på standard färgen, PMade ju dig en bild på dem och frågade vad du tyckte, iofs såg dem lite mer bruna ut på den bilden än vad mina är.

Ja visst var Candela snygga! Gillar den snygga skärningen därbak! Grattis till ett bra impulsköp! :D

För min del blev det tillslut ett par Lascara och jag Ä L S K A R dem! :love:

Jag har hm 3(?) par Pikeur Lascara och Pikeur Candela är lite högre vilket gjorde att de satt ännu skönare enligt mig som gillar högre midja. Dels därför också som de aldrig åkte av. :angel:

Tack så mycket! :D :bow:

låter snyggt!!! :d

Tyvärr vart bilden suddig då tunnelbanan kom samtidigt som jag skulle ta bilden så jag fick lite bråttom :p
Tyget på själva byxorna är mer mot oliv irl tycker jag än vad de är bruna, men det är kanske precis som dina Schlamm att det beror på ljuset (jag hoppas att det är så iaf) :D
29e3c4dc.jpg

Sådär inbillar jag mig att mina byxor som är på väg (skickades från England igår!!!) kommer att se ut också faktiskt, de är valnöt/choklad.
Vi får se snart! :bump:

Åh, en bild på de färgerna! :)

Men, det måste vara seriös färgkaiko i min dator, för dina byxor på min skärm är gråa i tyget och antracit/svarta i skoningen...?

Valnöt fick jag beskriven som en varm brunbeige färg och choklad vet vi ju alla hur det ser ut. ;)

Mina byxor kommer nog i början av nästa vecka verkar det som - spännande!

ja tyget är åt det gråa hållet. skoningen är mörkbrun, som min väst. jag trodde också walnut skulle vara mer beiget så blev lite besviken... menmen, smutsen syns iaf inte på dom. :p

Vad snygga de ser ut! :love: Kan du inte be någon annan ta en bild så man får se hela byxan?

De är super sköna och snygga, älskade Pikeur Lascara förut men nu har dessa tagit 1a platsen.
Googla på "Pikeur Candela" under bilder så hittar du 2st produktbilder på dem :p *är lat*

Hittade idag Pikeur Candela i en väldigt ljus beige färg också, hade inte kameran med mig så jag kunde inte ta bild på skyltfönstret.

Jaha, idag hämtade jag ut mina nya Mondega walnut/choko med "flossad" insida.
De är väldigt lika i färg som din bild, fast liiiten aning "brunare" - vilket förmodligen beror på min skärminställning.
Jag är lite förvånad över färgen som inte är riktigt vad jag förväntade mig (innan din bild), men den är inte dålig!
Byxorna är de första Mondega jag provar och storleken är lite större än mina Judy Jeans som jag hade sedan tidigare. De är också lite högre i midjan är vad jag förväntade mig (visste att de var lite högre, men trodde nog lite mindre än så här).

Jag låter kanske lite besviken, men det är jag inte! :)
De kommer att bli härliga att rida i i vinter, speciellt med den underbara insidan som är dundermjuk och säkert varm och mysig.

Om de är fleecefodrade så förstår jag exakt vad d u menar med att de kommer att vara härliga att rida i nu när vintern kommer allt närmare. Hade mina gråa fleecefodrade Pikeur Mondega mer än ½ vintern förra året, ibland fick de också agera mjukisbyxor hemma då de är så otroligt mysiga (så klart efter att de hade tvättats) :love:

Jag har gått omkring i dem här hemma nu ikväll och de är verkligen jättesköna! :)

Lovar förresten att försöka fota, om inte före så till helgen i alla fall.

Nu har jag trixat med självutlösaren på digitalkameran och äntligen fått över bilderna.

Håll tillgodo med Pikeur Mondega Walnut/Choko med flossad insida!
Framifrån:

Bakifrån:

Den flossade insidan, nästan som fleece (lite som en ny collegetröja):

Det beror väldigt mycket på ljuset hur färgen ser ut på byxorna. I ett mildare ljus så är de betydligt brunare, annars mer åt det gråare hållet.

Liknande trådar

Utrustning Efter en natt med mardrömmar om att jag inte hittade matchande nyanser på mina nya tävlingskläder (:angel:) så ställer jag frågan här...
Svar
18
· Visningar
1 683
Senast: MiniLi
·
S
Utrustning Jag är på gång att köpa ett par nya ridbyxor, och kanske beställa från nätet. Storlek och modell är redan klar, då jag har Pikeur Cindy...
Svar
5
· Visningar
900
Senast: sundance
·
H
Utrustning Jag ska införskaffa mig en ny hjälm, kavaj och ridbyxor och behöver hjälp med vilken färg jag ska väjla. Har bestämt mig för att köpa...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: hannie
·
Utrustning Jag söker med ljus och lykta efter ett par ridbyxor Pikeur Cindy i färg mud/slamm, strl 88. Det tar tre månader att beställa dem från...
Svar
8
· Visningar
1 176
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka