Hjälp med uppdatering av windows mail

Modest

Trådstartare
Plockade hem microsoft office, och fick på så sätt nya och uppdaterade programvaror, bl.a mailen.
Men nu har jag inte fått några mail, trots att jag vet att flera har skickat, och den här lösenordsgrejen kommer upp hela tiden, trots att jag tryckt in "spara lösenordet i lösenordslistan".

Vad ska jag göra?

Sv: Hjälp med uppdatering av windows mail

Windows Mail har inget med Office att göra, men om lösenordsrutan kommer upp så är det nog felinställt någonstans. Men vart är lite svårt att säga med den infon du lämnat.

Vad vill du veta?

När jag laddade hem en grej som bl.a innehöll word så installerades en nyare version av windows mail, det är allt jag vet.

Är nog ServicePack du syftar på (annars har nämligen de två programmen inget med varandra att göra)?
Är det bara en adress eller gäller det flera olika? Kan du skicka mail? Vilken sorts mail är det? Spray? Telia? osv.

Somsagt, jag vet bara att mailen uppdaterades..
Den heter ju microsoft outlook, så jag tror det har med microsoft att göra..?

Det är en adress, ett teliakonto.
Det går att skicka, men inte att ta emot.
Jag misstänker att lösenordet har ändrats på något sätt, för den frågar efter det hela tiden..

Microsoft Outlook och Windows Mail är två skilda program, båda är Microsofts men det är bara MS Outlook som hör till Office-paketet. Anledningen till missförståndet är nog rubriken: Hjälp med uppdatering av windows mail :angel:

Det är en adress, ett teliakonto.
Det går att skicka, men inte att ta emot.
Jag misstänker att lösenordet har ändrats på något sätt, för den frågar efter det hela tiden..
Nu har jag inte Telia själv men testa den här guiden från Telias hemsida: http://www.telia.se/privat/kundservice/support/internet/supporte-post/guider/konfig_epost/outlook_2007_1.page
Det kan vara att de ändrat något där. Lösenord och så får du från Min Sida har jag för mig.

Förlåååååååååååt!
Förstod det när det redan var försent ;)

Hehe, det är lätt hänt. Hjälpte förgående svar dig förresten?

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
743
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 900
Senast: Derivata
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 580
Senast: Takire
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
12 005
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka