Hjälp med val av hingst !

Sv: Hjälp med val av hingst !

Ja, alltså det blir nog inga problem! :D Men tänk vad hemskt det kommer att bli! :crazy: :angel:

Jag har börjat inse att det kan vara pengarna i BÖRJAN som kan vara det stora problemet. Alltså de pengar för att Flyinge ska samla och skicka upp, veterinäravgifter osv. Jag har försökt ringa den lokala seminstationen, men vad kan de kostnaderna ligga på tror du?

Nu vill jag inte låta som någon sketen barnrumpa som fått för sig att jag ska ta ett föl, men det känns lite oklart när jag läser på Flyinges hemsida t ex. Någon koll på det?

Jag ska försöka slå en signal till seminstation igen snart..

Oj, det var det jag misstänkte! :eek:

Ska kolla igenom dina länkar lite mer noggrant nu! :)

Jag har faktiskt ingen som helst koll på det.. Det är mycket möjligt att det är så!

hihi nä inte ett dugg! Får sätta mig ner och fundera på allvar och väga för mot nackdelar.... Jag är lite kär i feliciano, men han passar nog inte mitt sto speciellt. Men som sagt så ska vi ta reda på mer fakta om alla kandidater! och sen försöka komma fram till nå bra beslut som passar alla! ;)

Kolla in Sansisco på www.kempke-hof.de en kommande stjärna av allt att döma. Hade jag gått i "betäckningstankar" så hade jag övervägt honom i alla fal.

Liknande trådar

Avel Jag går ettan på hästgymnasium och har en uppgift kallad "fantasi-avel" där vi väljer ett sto och en hingst som vi ska låtsas avla på...
Svar
13
· Visningar
2 947
Senast: Kisseninan
·
Avel Har ett sto som kommer betäckas antingen under 2017 el 2018 och skulle vilja spåna lite på hingst. Stoet är e. Quebec ee. Quidam de...
Svar
10
· Visningar
1 945
Senast: KickiH
·
Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på... 2
Svar
24
· Visningar
4 406
Avel Sist jag hade ett föl var jag 17 år och det var min pappa som fixade allt. Blev ett litet hingstföl 2003 efter Donnerfly. Nu vill jag...
Svar
10
· Visningar
1 586
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka