hjälp mej!?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare eriica-o21
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 618
E

eriica-o21

jag har hand om en häst som skadade sej fö några år sedan. fick bland annat knacka en kota rätt om jag inte minns fel.. hon har fått dåliga leder pga av skadan. så jag undrar tycker ni jag borde linda7ha skydd på hene när jag rider? vilka märken rekomenderar ni inte allt för dyrt?.

hon har jätte mycket muskler o så men lite dåligt i halsen men de ska jag bygga upp då jag bara hafft henne i snart 1 år. skulle bli överlycklig om ni kunde säga vad ni tycker osv. :) tacksam för hjälp :d

// Eriica

Sv: hjälp mej!?

puttar oskyldigt

ingen som vill hjälpa mej ?:(

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 889
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 023
Relationer Kanske någon kan komma med smarta infallsvinklar. Jag har en historia av misshandel (fysiskt och psykiskt) samt sexuella övergrepp i... 14 15 16
Svar
300
· Visningar
22 711
Senast: Amaranthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka