Hjälp mig hitta Pullarträns - Blir snart knäpp!

Sv: Hjälp mig hitta Pullarträns - Blir snart knäpp!

Jag har ett från Riders company som jag är nöjd med. Kommer inte ihåg vad det kostade, men ridsportshopen.com säljer dom för 298 kr. Dock satt nosgrimman så att den tryckte mot kindbenen så jag fick göra ett extrahål långt in

Köper gärna nya träns, är lite tokig i just det :angel:

har sett de tränsen också, men vill gärna undvika ev. klabb med för högtsittande pullarnosgrimma.

Någon som vet ngt om German Line's o Treadstones?

Treadstones pullarträns med hakar och bett på pannbandet har jag förälskat mig i! :angel: .
Jättefint! Ramlade ner från kroken flera gånger i affären när jag städade lite, en kompis sa att det var meningen att den ville följa med mig hem! :D

Jacson har ju träns med mässingsbeslag, och så köper du en pullarnosgrimma av samma märke och sätter på, och vips har du ett hyfsat bra träns, med bra passform för några hundra! :idea:
Finns bl a hos www.lillhastenistav.se

Jag har ett Dyon Glengordon. Skit tycker jag :p Börjar tappa färgen liiite smått på insidan och det första jag köpte ramlade spännet på nedre remmen på pullarnosgrimman av när pappa knäppte loss det :crazy: så vi fick åka 12 mil och byta det :p

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 210
Senast: sweep
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)... 9 10 11
Svar
216
· Visningar
23 777
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 868
Senast: TinyWiny
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka