Hjälp mig hitta toppen

kolblakkur

Trådstartare
Är på jakt efter en topp som ser ut ungefär som den här. Någon som vet var jag kan hitta en? :)

Bifogade filer

• 5A5F3CD9-DF6B-4FB3-A4FA-762F8BFD2722.webp
    5A5F3CD9-DF6B-4FB3-A4FA-762F8BFD2722.webp
    24 KB · Visningar: 108
Inser att min besatthet av Grease sedan femton års ålder har gett mig orimliga krav för denna topp - har velat ha en likadan i över 20 år :D Tror jag får låta någon sy upp en ärligt talat, hittar ingen som är lika snygg :D

Inser att min besatthet av Grease sedan femton års ålder har gett mig orimliga krav för denna topp - har velat ha en likadan i över 20 år :D Tror jag får låta någon sy upp en ärligt talat, hittar ingen som är lika snygg :D
Men visst har Sandy v ringad topp?
(Sen behöver du ju inte ha det..)

Sy så får du den precis som du vill!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Någon som sitter på en toppen-tutorial eller det ultimata knepet för att göra inbakade flätor? Skulle så gärna vilja kunna göra både en...
Svar
10
· Visningar
742
Senast: mysboll
·
Kläder & Bli fin Jag har i princip inga byxor hemma. Jag avskyr byxor. Men ibland måste man ju ha på sig eländet och det enda jag står ut med i dagsläget... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 882
Senast: Bison
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och... 2
Svar
22
· Visningar
2 001
Senast: Lyan
·
Relationer Helt oväntat fick mitt unga vuxna barn diabetes typ 1. Det är inget vi har 'i familjen' så utöver att det kom som en överraskning så...
Svar
5
· Visningar
852
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka