HJÄLP mig nuuuu

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare GinTonic
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 729
G

GinTonic

Satan ....ska idag va med på en hopp tävling. Problem är att den är utomhus, och bara för det så är det -2 grader. Kan man tävla i en vit/blå randig skjorta UTAN vita krage??? Mina vita skjortor är alla med korta ärmar....Snälla hjälp mig nu det e suuper bråttom

Sv: HJÄLP mig nuuuu

Enligt TR ska man rida i tröja/skjorta med krage (och givetvis kavaj eller klubbjacka över)

Men vad är det för typ av tävling? Går det att hoppa utomhus vid -grader, underlaget borde ju vara fruset...

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
570
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 428
Senast: Edla
·
Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 192
Senast: MiniLi
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 445
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Träning och hälsa del 12
  • Sängproblem...

Hund, Katt, Andra Djur