Hjälp mitt hår!

OliviaLillans

Trådstartare
Har använt blonderings sprey fö ca 3-5 månader sen senast.
Kan jag färga min utväxt utan att håret ska påverkas utav blondspreyen?

Sv: Hjälp mitt hår!

Självklart påverkas håret, men på vilket sätt menar du?
Det är ju allt möjligt skit i dem flesta hårvårdsprodukterna...

Det är inte hårfärgen som gör att håret kan gå av efter att ha använt blondspray utan att det är en hel idiotisk produkt som inte har nått antioxidationsmedel och därmed inte heller slutar oxidera...
Jag skulle aldrig någonsin i hela mitt liv låta blondspray komma i närheten av mitt hår

Det är inte hårfärgen som gör att håret kan gå av efter att ha använt blondspray utan att det är en hel idiotisk produkt som inte har nått antioxidationsmedel och därmed inte heller slutar oxidera...
Jag skulle aldrig någonsin i hela mitt liv låta blondspray komma i närheten av mitt hår

Fick reda på det efteråt!

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu är jag lite förvirrad och klockan är sen men jag hoppas någon kan svara här ikväll. Jag ska operera foten i morgon och har fått köpa... 2
Svar
21
· Visningar
1 007
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
891
Senast: Raderad medlem 142658
·
Kläder & Bli fin Jag har klippt mitt hår typ såhär, fast det ser inte ut såhär av sig själv tyvärr 🤪. Skulle såklart frågat hos frisören, som stylade...
Svar
3
· Visningar
656
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Suck! Jag skrev här om mina helt galna blödningar för ca 1½ år sedan. Jag fick Provera utskrivet för att ta det 10 dagar per månad +... 2
Svar
29
· Visningar
1 520
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur