BandyBoy
Trådstartare
Jag är lite smått förtvivlad eftersom en viss återförsäljare av bomlösa sadlar och tillbehör har slagit igen… Jag hade en inneliggande beställning på en knallröd vojlock i bävernylon och hade även tänkt beställa tjockare pad till min Tor**on Trekking, eftersom vi har börjat hoppträna lite smått i den sadeln också. Dock har jag inte lyckats få kontakt med det nedlagda företaget ang detta.
Vart kan jag nu köpa dessa prylar???! Någon som vet?
Jag vill ha 1/2+3/4 TN Equilizer padden, men jag KAN inte beställa från USA eller nåt… på sin höjd ifrån Norge
(Orkar inte läsa så mycket engelska för att lyckas få ihop till en beställning helt enkelt…)
Någon som provat att tillverka egen pad? Vet att det finns s k memoryfoam att köpa från en annan bomlös-försäljare – hur bra är det? Eller passar andra former av paddar och vojlockar till min sadeltyp???
Alla tips mottages med STOR tacksamhet!!!
Vart kan jag nu köpa dessa prylar???! Någon som vet?
Jag vill ha 1/2+3/4 TN Equilizer padden, men jag KAN inte beställa från USA eller nåt… på sin höjd ifrån Norge
Någon som provat att tillverka egen pad? Vet att det finns s k memoryfoam att köpa från en annan bomlös-försäljare – hur bra är det? Eller passar andra former av paddar och vojlockar till min sadeltyp???
Alla tips mottages med STOR tacksamhet!!!