Hjälp! Vilket typsnitt ska jag välja?

domino

Trådstartare
Ska beställa ett Mias Rs schabrak men får beslutsångest för vilken stil jag ska välja... Schabraket ska vara i färgen sand med guldpasspoal och mörkbrunt kantband och brodyr. :love:

Så säg mig vilken stil som blir snyggast! :) Det ska stå Briso Ronaldo på det diagonalt med Ronaldo under Briso ;) :D

Här är typsnitten:

stilar.jpg

textst3.jpg

textst2.jpg

Sv: Hjälp! Vilket typsnitt ska jag välja?

Ska mia´s brodera oxå, eller gör "affärn" det? På mitt har jag en stil som heter "diane" eller "diana" tror jag. Den är jättefin, kan ta en bild imorrn om du vill se? Annars hade jag oxå valt "light script"!

Ja jag vill gärna se bild!
Det är väl där jag beställer ifrån som broderar...

Var kan man beställa direkt från Mias Rs? Kan man se de typsnitten?

Jag vet inte var man kan se dom! :angel: Hon i affären visade och jag pekade :D Ska fixa bild imorrn!!! :)

Jag hade valt stilen Zapf Large! :)

*lån*
Håller med Tassen!! :)

Min två favoriter är Light Script och Gotic...

Ska fixa bilder när jagkommerhem! Glömde tamed kamran tillstallet när jagvar där imorse!! :angel:

jag tycker stil casual script var snyggast - lite större och tydligare skrivstil, ibland när det är alldeles för liten skrivstil syns det ju knappt inte vad det står :P!

Beror ju lite på om man vill ha skrivstil eller vanlig.

Jag valde stil Homeward när jag beställde på samma ställe. Kittfärgat schabrak, också med brunt kantband och brun brodyr (choklad) samt guldpasspoal.
Blev jättesnyggt! Men kanske lite för "klumpig" stil när man har ett längre namn...

Det var fint! :love: Vad gav du för det där?
Är de med spetsig kant bak dyrare än de vanliga schabraken tro? Vore snyggare med sådan kant i stället för rundad som dessa är:

miafarg.jpg

Jag ska ha det som är längst ner till vänster :love:

Jag gav 438 kr tror jag. 338 för schabraket, ingen prisskillnad mot vanilgt hörn och 100 kr för brodyren. Tycker oxå om den skärningen bak, lite mer annorlunda lixom! :D Herregu åh ha som alla andra ;)

Jag har mailat min beställning nu! :banana:

Tog typsnittet Light Script. Frågade även om det gick att få med rakt hörn, istället för rundat :love: Det är klart snyggast!

Den tredje tkr jag va snyggast, spec när det ska va en lite större brodyr (många bokstäver). Den första va oxå rätt snygg. Sista tkr jag va ful o nr 2 är ju så vanlig men klassisk...

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme... 51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
41 589
Senast: Intejag
·
Utrustning Hej! Nu sitter jag och velar och behöver er hjälp! Jag ska beställa ett schabrak från Mias rs och vet inte vilken färg på schabrak...
Svar
3
· Visningar
1 176
Senast: Smulan75
·
Utrustning Hej! Nu behöver jag eran hjälp! Jag har en unghäst som det är dags att välja färg på utrustningen då vi ska komma igång lite mer med...
Svar
7
· Visningar
1 361
Senast: Lillstrumpa
·
Utrustning Jag har ett lyxproblem som jag behöver hjälp med! Jag och stallkompisarna har bestämt oss för att ta regelbundna hopplektioner i... 2
Svar
25
· Visningar
3 437
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår